Role of a Record Label-IFPI

U današnjem dinamičnom globalnom muzičkom sistemu, uloga izdavačke kuće kao vodećeg investitora u muziku i partnera sa umetnicima nikada nije bila važnija.

Današnja muzička scena je konkurentnija nego ikada ranije. Svakog dana, oko 120.000 novih numera se otprema na servise za striming. Toliko talentovanih umetnika širom sveta stvara odličnu muziku. Današnja tehnologija omogućava svima da se povežu sa obožavaocima širom sveta.

Kada se umetnici odluče za partnerstvo sa diskografskom kućom, oni imaju koristi od podrške agilnih, veoma odgovornih globalnih timova stručnjaka posvećenih da im pomognu da ostvare kreativni i komercijalni uspeh i izgrade svoje dugoročne karijere. Oni su pokretačka snaga koja pomaže umetnicima da ostvare svoju viziju, obezbeđujući široku mrežu podržavajućih, kreativnih profesionalaca koji vode računa i razvijaju umetnike, pomažući im da se probiju i povežu sa obožavaocima na najubedljivije načine i na svakom koraku njihovog muzičkog putovanja.

Diskografske kuće nastavljaju da igraju ključnu ulogu kao vodeći investitori u muziku, pružajući integralnu kreativnu i komercijalnu podršku umetnicima sa kojima su partneri.

Danas, novi modeli i načini puštanja muzike znače da umetnici imaju više fleksibilnosti i izbora u načinu na koji stvaraju i izdaju svoju muziku nego ikada ranije, sa sve većim brojem mogućnosti da rastu i diversifikuju svoje izvore prihoda.

Pored osnovnih aktivnosti snimljene muzike i sinhronizacije (oglašavanje i korišćenje u filmu/TV), izdavačke kuće danas nude umetnicima mogućnosti da prodube svoj odnos sa obožavaocima i prošire svoje prihode u svemu, od robe, društvenih medija, podkastinga i dugih formata.